معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


با پیگیری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام و دستورات اکید رئیس کل دادگستری استان حکم اجرایی تخریب منزل مسکونی شهروند ایلامی ابطال شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب غیر قانونی ملک مسکونی یکی از شهروندان ایلامی، این معاونت پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده و رئیس کل دادگستری استان نیز در جریان کار قرار گرفت.

با بررسی انجام شده مشخص شد که ملک مذکور در سال 1383 بابت اخذ وام توسط یکی از بستگان صاحب ملک در رهن بانک قرار گرفته است که به دلیل عدم پرداخت تسهیلات پرداختی، منتهی به صدور اجرائیه شده و در نهایت ملک پس از خاتمه عملیات اجرایی از طریق مزایده به فروش رسیده و متعاقب آن مالک فعلی جهت تجدید بنا اقدام به تخریب ساختمان نموده است در حالی که هیچ گونه حکمی مبنی بر تخریب ملک مذکور توسط دادگستری استان صادر نشده است.

در ادامه با تظلم خواهی صاحب اولیه ملک و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و با دستور رئیس کل، پرونده در دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گرفته و در کمتر از 2 ماه رای غیر قطعی به نفع خواهان صادر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی